Według Międzynarodowej Agencji Energetycznej (IEA) do roku 2035 gospodarka światowa wykorzysta jedynie 1/3 możliwości, jakie daje efektywność energetyczna. Dlaczego tak mało, skoro jest to opłacalne i przynosi dodatkowe korzy�
W okresie od 1995 roku do 2020 ślad węglowy branży ICT w przeliczeniu na jednego użytkownika zmniejszy się z 300 kg CO2e do 80 kg CO2e. Wykorzystanie usług teleinformatycznych i innych serwisów związanych z ICT (ang. …
Nawet 3-letnia gwarancja niezmienności ceny prądu, jedyny w kraju niedrogi produkt ekologiczny oraz dostęp do wszystkich usług przez internet ? TAURON oferuje nowe produkty dla klientów indywidulanych. Już od wakacji niskie ceny
W listopadzie wystartowała kampania ?TAURON to więcej niż prąd?. W jej ramach klienci indywidualni TAURONA mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji i zniżek, które pomogą oszczędzić nie tylko na kosztach energii elektrycznej,
Pracownicy Banku BGŻ po raz trzeci włączyli się w Dzień bez samochodu. W tegorocznej edycji wzięło udział niemal 50 pracowników banku, którzy tego dnia zamienili samochód na rower. W sumie ich droga do pracy i z powrotem
Tegoroczna akcja pod hasłem ?Zrzuć zbędne kilowaty? zakończyła się sukcesem. Prawie 9 000 kg elektroodpadów zebrano w ramach tygodniowej akcji w budynkach biurowych i magazynowych na terenie Warszawy, Katowic, Łodzi, Poznania,
Choć badania pokazują, że przepisy regulujące powstawanie farm wiatrowych gwarantują bezpieczeństwo dla zdrowia, to dezinformacja i mity są nadal główną przyczyną wstrzymania wielu inwestycji. Nic dziwnego: społeczeństwo w
Carrefour Polska już po raz drugi uczestniczy w kampanii edukacyjnej zorganizowanej wspólnie przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji oraz Federację Konsumentów ?Czytaj etykiety ? chroń siebie i swój świat?. Dwutygodniowa
Carlsberg Polska i Auchan Polska zorganizowały wspólną akcję edukacyjną dedykowaną butelce zwrotnej, pn. ?Butelka zwrócona ? przyroda chroniona?. W ramach tej inicjatywy jej organizatorzy zachęcali klientów do odnoszenia butel
Rodzinna wyprawa na Kaukaz w obuwiu KEENBeata, Konrad oraz ich syn Mikołaj, to rodzina biorąca udział w Keen Cauacasus Expedition 2014 ? akcji zorganizowanej przez amerykańską markę obuwniczą KEEN. Podróżując pod hasłem