Serinus zakończył prace wiertnicze na rumuńskim odwiercie Moftinu-1001. Wykazały one obecność licznych stref gazu o potencjale do komercyjnego wydobycia. Jednocześnie prace ujawniły występowanie dodatkowych stref, których wł
Raport zrównoważonego rozwoju Grupy TAURON zdobył nagrodę internautów w siódmej edycji konkursu ?Raporty Społeczne?. Jego wyniki ogłoszono 3 grudnia w Ministerstwie Gospodarki. …
W ciągu najbliższych miesięcy Serinus Energy wykona szereg prac na swoich koncesjach, pozyskanych w 2013 roku wraz z nabyciem Winstar Energy. Spółka planuje wykonać dwa nowe odwierty na polu Sabria, modernizację istniejących od
W ciągu pierwszego kwartału 2014 roku, Serinus Energy wydobywała średnio 4.873 baryłek ekwiwalentu ropy naftowej dziennie. Na ten wynik złożyło się 577,7 tys. m sześc. gazu oraz 99 baryłek kondensatu na Ukrainie i 1.053 bary
Dalkia Warszawa znalazła się wśród laureatów konkursu ?Innowatory Wprost 2014?. Firma została nagrodzona za projekt ?Inteligentnej Sieci Ciepłowniczej?, który jest realizowany w Warszawie.…
Inżynierowie z firmy Sweco Hydroprojekt Kraków wspólnie z naukowcami z Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie odpowiadają za opracowanie dokumentacji projektowej wału doświadczalnego w Czernichowie. Celem projektu jest stworzeni
Nawet 3-letnia gwarancja niezmienności ceny prądu, jedyny w kraju niedrogi produkt ekologiczny oraz dostęp do wszystkich usług przez internet ? TAURON oferuje nowe produkty dla klientów indywidulanych. Już od wakacji niskie ceny
Serinus Energy zakończył prace wiertnicze nad odwiertem Moftinu-1002bis na polu Satu Mare w Rumunii. Według wstępnych wyników, natrafiono na siedem stref potencjalnie zawierających węglowodory. Rozpoczęcie testów odwiertu zapl
TAURON Ciepło buduje blok ciepłowniczy w Zakładzie Wytwarzania Tychy. Jednostka, o mocy 50 MWe i 86 MWt, będzie wytwarzać ciepło w skojarzeniu z energią elektryczną w wysokosprawnej kogeneracji. Uroczyste wmurowanie aktu erekc
Firma Volvo Car Group zakończyła obszerne testy drogowe systemu odzyskiwania energii kinetycznej ? KERS. Rdzeniem tego rozwiązania jest koło zamachowe z włókna węglowego. KERS jest lekki, wydajny, obniża spalanie, a przy tym po