17 marca DUON wprowadza przełomową na europejskim rynku ofertę: darmowy prąd w godzinach 13:00 ? 15:00 oraz 22:00-6:00. Dzięki temu rozwiązaniu mieszkańcy np. domku jednorodzinnego mogą zaoszczędzić niemal tysiąc złotych ro
Akcja ?Kręć kilometry, zaparkuj klimatycznie? Fundacji Allegro All For Planet wygrała w prestiżowym konkursie na najlepsze i najbardziej kreatywne projekty marketingowe w Polsce. Jurorzy konkursu ?Impactor 2012? uznali ją za najci
W listopadzie wystartowała kampania ?TAURON to więcej niż prąd?. W jej ramach klienci indywidualni TAURONA mogą skorzystać z atrakcyjnych promocji i zniżek, które pomogą oszczędzić nie tylko na kosztach energii elektrycznej,
Już po raz drugi oferta TAURONA okazała się najatrakcyjniesza w przetargu zorganizowanym przez Górnośląski Związek Metropolitalny (GZM). TAURON Sprzedaż GZE będzie w 2014 r. sprzedawcą energii dla 26 miast.…
INFORMACJA PRASOWAWarszawa, marzec 2014 r.Długi weekend z pasjąO doskonałą formę warto zadbać nie tylko tuż przed wyjazdem na wakacje. Początek wiosny zdecydowanie sprzyja pozytywnemu pobudzeniu sił witalnych. Aktywność f
?Jak zwiększyć efektywność firm przetwórstwa rolno ? spożywczego?? oraz ?Nowe kierunki eksportu ? Afryka? ? to tematy lokalnej Agrokonferencji Banku BGŻ. Bank organizuje cykl spotkań, których celem jest umożliwienie merytoryc
Jaką rolę w strategii energetycznej Polski i Unii Europejskiej ma odgrywać energia geotermalna, jak rozwijają się w naszym kraju projekty ją wykorzystujące ? o tym m.in. dyskutować będą goście IV Ogólnopolskiego Kongresu Ge
Tysiące ludzi w Polsce i miliony na świecie jak co roku podjęło wyzwanie i? zgasiło światło. Ta prosta idea ?Godziny dla Ziemi? prowadzona przez WWF ma pokazać, że istnieją ludzie świadomi piękna naszej planety i zaangażow
Carrefour Polska już po raz drugi uczestniczy w kampanii edukacyjnej zorganizowanej wspólnie przez Polską Organizację Handlu i Dystrybucji oraz Federację Konsumentów ?Czytaj etykiety ? chroń siebie i swój świat?. Dwutygodniowa
Lekcje prowadzone przez ekspertów, kreatywne konkursy i multimedialne materiały edukacyjne ?Grupa TAURON rozpoczyna kolejną kampanię z cyklu ?Bezpieczniki TAURONA?. Po akcji związanej z bezpieczeństwem zawierania umów sprzedaż