Free Cooling System, modernizacja chłodnictwa oraz system oświetlenia LED, to tylko niektóre z rozwiązań proekologicznych wdrażanych w centrach handlowych należących do Carrefour Polska.…
Już w styczniu w Polsce pojawił się kubek Starbucks? wielokrotnego użytku. Wzorowany jest on na charakterystycznych i powszechnie kojarzonych biało-zielonych kubkach papierowych, dzięki czemu miłośnicy kawy mogą cieszyć si�
Serinus Energy rozpoczęła prace wiertnicze przy odwiercie Makiejewskoje-17. Jego całkowita głębokość planowana jest na 3.450 metrów. Spółka szacuje, że prace potrwają ok. 85 dni. Odwiert ma badać strefy geologiczne obecnie
Carlsberg Polska i Auchan Polska zorganizowały wspólną akcję edukacyjną dedykowaną butelce zwrotnej, pn. ?Butelka zwrócona ? przyroda chroniona?. W ramach tej inicjatywy jej organizatorzy zachęcali klientów do odnoszenia butel
Serinus Energy podpisał umowę na udostępnienie urządzenia wiertniczego, które zostanie użyte podczas zbliżającego się programu wierceń, obejmującego dwa odwierty na koncesji Satu Mare w północno-zachodniej Rumunii. Prace n
TAURON Polska Energia jest jednym z laureatów 10 edycji rankingu ?Najciekawsze z najlepszych?. Redakcja Miesięcznika Gospodarczego Nowy Przemysł i portalu wnp.pl przyznała wyróżnienia ilustrujące najważniejsze tendencje w reali
20 września pod hasłem ?Ekopiątek? w Banku BGŻ obchodzony był Dzień bez samochodu. Zachęcaliśmy pracowników, aby zrezygnowali z jazdy samochodem i włączyli się do akcji ?Ekojazda na rower?.…
W sobotę 27 kwietnia na terenie Nadleśnictwa Mirosławiec odbyła się niecodzienna akcja ekologiczna. W wydarzeniu wzięli udział pracownicy Żywiec Zdrój z rodzinami oraz okoliczni mieszkańcy. Pomimo niepogody wspólnymi siłami
W TAURON Ciepło pomyślnie zakończono weryfikację raportów emisji CO2 za rok 2014. Konieczność przeprowadzania corocznego audytu związana jest z uczestnictwem jednostek wytwórczych spółki w Europejskim Systemie Handlu Uprawn
Coraz więcej mieszkańców Europy interesuje się sprawami związanym z ekologią ? pokazuje najnowsze badanie European Trusted Brands przeprowadzone przez Reader?s Digest. Ponad 80% europejskich respondentów martwi obecny stan środ