Druga połowa roku 2013 to już ostatnie konkursy z kończącego się budżetu funduszy unijnych na lata 2007 ? 2013. Niewielkie są również szanse na uruchomienie konkursów z nowej perspektywy 2014-2020 już w pierwszym roku jej ob
ING Bank Śląski, kolejny raz, dołączy do akcji WWF - Godzina dla Ziemi. W tegorocznej edycji, 23 marca br., w godzinach 20.30 - 21.30, zgasną iluminacje w wybranych budynkach banku w całym kraju.…
W mijającym sezonie Polacy wydali na rowery ponad miliard złotych. Eksperci podpowiadają, na co powinniśmy zwrócić uwagę przy wyborze jednośladu, aby spełniał nasze oczekiwania.…
Koszt przejechania 100 km samochodem elektrycznym jest nawet siedem razy mniejszy niż autem z silnikiem spalinowym. I choć po polskich drogach jeździ jedynie ok. 150 pojazdów zasilanych prądem, to według ekspertów rynek będzie
W ciągu najbliższych miesięcy Serinus Energy wykona szereg prac na swoich koncesjach, pozyskanych w 2013 roku wraz z nabyciem Winstar Energy. Spółka planuje wykonać dwa nowe odwierty na polu Sabria, modernizację istniejących od
Bałtyk to najbardziej zanieczyszczone morze na świecie. Powodów jest wiele, wśród nich nieodpowiedzialni turyści. Puste butelki, puszki, foliowe opakowania i niedopałki papierosów ? wszystko to można znaleźć na polskich szla
Coraz więcej z nas korzysta z odnawialnych źródeł energii. Uświadamiamy sobie, że nie tylko chronimy w ten sposób nasze środowisko naturalne, lecz także możemy zaoszczędzić sporo pieniędzy. Popularna w ostatnich latach sta
Polacy coraz częściej budują energooszczędnie. Wynika to ze zmieniających się regulacji prawnych, jednak ważną rolę odgrywa także konsekwentna edukacja. To właśnie ona jest głównym celem kampanii Szóste paliwo, w ramach
Giełdowa spółka TelForceOne, lider innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej, właściciel producenta smartfonów i tabletów myPhone, dynamicznie rozwija działalność w segmencie profesjonalnego oświetlenia LED
Coraz więcej mieszkańców Europy interesuje się sprawami związanym z ekologią ? pokazuje najnowsze badanie European Trusted Brands przeprowadzone przez Reader?s Digest. Ponad 80% europejskich respondentów martwi obecny stan środ