Firma Rossmann przy współpracy z World Wildlife Fund (WWF) po raz kolejny zdecydowała się wesprzeć akcję "Godzina dla Ziemi". W drogeriach dostępne są specjalne świeczki, a cały dochód z ich sprzedaży zostanie przekazany Fu
Rodzinna wyprawa na Kaukaz w obuwiu KEENBeata, Konrad oraz ich syn Mikołaj, to rodzina biorąca udział w Keen Cauacasus Expedition 2014 ? akcji zorganizowanej przez amerykańską markę obuwniczą KEEN. Podróżując pod hasłem
Obecnie stosowane metody ochrony roślin znacznie zagrażają środowisku naturalnemu. Nie tylko ograniczają one bioróżnorodność, ale jeżeli środki do zwalczania chorób były stosowane w dużych ilościach, mogą być również
Serinus Energy rozpoczęła prace wiertnicze przy odwiercie Luba-1 w Bloku L w Brunei. Jest to drugi odwiert, realizowany w programie na 2013 rok, który jednocześnie wypełnia zobowiązania wynikające z koncesji. Celem odwiertu jes
Nowy blok ciepłowniczy o mocy 50 MWe i 106 MWt w TAURON Wytwarzanie Oddział Zespół Elektrociepłowni Bielsko-Biała został 26 listopada uroczyście przekazany do eksploatacji. To jednostka kogeneracyjna, wybudowana z wykorzystanie
ING Bank Śląski, kolejny raz, dołączy do akcji WWF - Godzina dla Ziemi. W tegorocznej edycji, 23 marca br., w godzinach 20.30 - 21.30, zgasną iluminacje w wybranych budynkach banku w całym kraju.…
Agencja Havas PR Warsaw została partnerem merytorycznym Polskiego Kongresu Energetyki Odnawialnej ? Energia Jutra. W ramach partnerstwa agencja będzie współorganizować cykl sesji poświęconych znaczeniu komunikacji społecznej i
W przetargu na zakup usługi interwencyjnej rezerwy zimnej, organizowanym przez Polskie Sieci Elektroenergetyczne, trzy bloki należące do TAURON Wytwarzanie zostały wybrane jako oferta najkorzystniejsza w ramach części ? jednostki
Sieć handlowa MAKRO Cash & Carry będzie przekazywać nadwyżki pełnowartościowych produktów spożywczych Bankom Żywności. Dobra żywność nie będzie się marnować i trafi za pośrednictwem Banków Żywności i ich partner
Carlsberg Polska i Auchan Polska zorganizowały wspólną akcję edukacyjną dedykowaną butelce zwrotnej, pn. ?Butelka zwrócona ? przyroda chroniona?. W ramach tej inicjatywy jej organizatorzy zachęcali klientów do odnoszenia butel