Groupon, globalny lider na rynku ofert lokalnych, we współpracy z międzynarodową organizacją ekologiczną WWF rozpoczyna dzisiaj w kilkudziesięciu krajach na całym świecie kampanię mającą na celu zwrócenie uwagi lokalnych s
Wyniki badania European Trusted Brands 2013…
?Dla Państwa komfortu modernizujemy sieć ciepłowniczą? ? pod takim hasłem 1 lipca startuje kampania informacyjna Dalkii Warszawa skierowana do mieszkańców stolicy. Działania mają na celu poinformowanie mieszkańców o prowadzo
Siedziby Narodowej Orkiestry Symfonicznej Polskiego Radia, Muzeum Śląskiego oraz Międzynarodowego Centrum Kongresowego ? wszystkie nowo wybudowane obiekty w katowickiej strefie kultury będą podłączone do sieci ciepłowniczej TA
Karty paliwowe to swego rodzaju karty kredytowe. Wystawiają je wszystkie większe koncerny paliwowe. Najczęściej są udostępniane przedsiębiorcom, którzy mają określoną liczbę samochodów.…
Od początku roku, Hyundai utrzymuje przewidywany udział w rynku europejskim na poziomie 3,5%Mimo gorszej koniunktury rynkowej wzrosła liczba zarejestrowanych nowych samochodów markiPopyt na samochody o zmniejszonym zużyciu pali
Giełdowa spółka TelForceOne, lider innowacyjnych rozwiązań w zakresie elektroniki użytkowej, właściciel producenta smartfonów i tabletów myPhone, dynamicznie rozwija działalność w segmencie profesjonalnego oświetlenia LED
Tegoroczna akcja pod hasłem ?Zrzuć zbędne kilowaty? zakończyła się sukcesem. Prawie 9 000 kg elektroodpadów zebrano w ramach tygodniowej akcji w budynkach biurowych i magazynowych na terenie Warszawy, Katowic, Łodzi, Poznania,
W okresie świąt Bożego Narodzenia popyt na ryby, szczególnie karpie, zdecydowanie rośnie. Od 17 grudnia, również w ofercie sieci Lidl pojawi się ten gatunek ryby. Jest to także czas intensywnych apeli ekologów o zwracanie uwa
Ericsson zaprosił liderów przemysłu i naukowców, do współpracy w obrębie City Index, aby wdrożyć technologie ICT w sferze gospodarczej, społecznej i ochrony środowiska.Współpraca z UN-Habitat w zakresie badań i promocji